Specjalista ds. reklamacji

Łódź, ul. Brukowa

Obowiązki

  • rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek,
  • weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych nadzór nad realizacja,
  • weryfikacja stanu reklamowanego produktu i analiza usterek,
  • konsultacje z działem technicznym lub serwisem w przypadku konieczności dodatkowej ekspertyzy,
  • udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
  • telefoniczny kontakt z klientem.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

  • doświadczenie pracy z klientem,
  • systematyczność i staranność,
  • chęć rozwoju i zdobywania wiedzy,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i pakiet socjalny,
  • premie zgodnie z regulaminem firmy,
  • prywatną opiekę medyczną (LUXMED),
  • pakiet sportowy (MULTISPORT)
  • nagrodę jubileuszową.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@elester.com.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.