Specjalista ds. reklamacji
Łódź, ul. Brukowa
Obowiązki
- rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek,
- weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych nadzór nad realizacja,
- weryfikacja stanu reklamowanego produktu i analiza usterek,
- konsultacje z działem technicznym lub serwisem w przypadku konieczności dodatkowej ekspertyzy,
- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
- telefoniczny kontakt z klientem.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- doświadczenie pracy z klientem,
- systematyczność i staranność,
- chęć rozwoju i zdobywania wiedzy,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
- merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i pakiet socjalny,
- premie zgodnie z regulaminem firmy,
- prywatną opiekę medyczną (LUXMED),
- pakiet sportowy (MULTISPORT)
- nagrodę jubileuszową.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@elester.com.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.