Specjalista ds. marketingu

Łódź, ul. Pogonowskiego 81

Obowiązki

  • Planowanie i realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż oraz budujących pozytywny wizerunek marki i produktów.
  • Tworzenie contentu oraz tekstów informacyjnych, promocyjnych i opisów produktów technicznych.
  • Koordynacja współpracy z zewnętrznymi agencjami (reklamowymi, graficznymi, drukarniami,).
  • Przygotowanie i prowadzenie komunikacji marketingowej w różnych kanałach, w tym na stronie www, w mediach społecznościowych (LinkedIn), prasie branżowej i portalach tematycznych, a także ocena efektywności tych działań.
  • Organizacja i udział w wydarzeniach firmowych, wystawach, targach i konferencjach branżowych.
  • Planowanie i realizacja badań marketingowych oraz analiza potrzeb rynku.
  • Tworzenie materiałów graficznych oraz nadzór nad spójnością identyfikacji wizualnej marki.

Wymagania

  • Minimum 4-letnie doświadczenie w marketingu, najlepiej w firmie z sektora technicznego.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie marketingu lub kierunków pokrewnych.
  • Biegłość w tworzeniu treści marketingowych i informacyjnych.
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz kampanii reklamowych online.
  • Znajomość narzędzi digital marketingu, m.in. Google Analytics 4, SEO.
  • Umiejętność analizy skuteczności działań marketingowych oraz przygotowywania raportów.
  • Znajomość narzędzi graficznych.
  • Swoboda w korzystaniu z CMS (np. WordPress) i narzędzi AI do generowania treści.
  • Doświadczenie w realizacji badań marketingowych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Doświadczenie w przygotowywaniami i prowadzeniu prezentacji dla klientów.

Mile widziane

  • Kreatywność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy i prowadzenia projektów.
  • Doświadczenie i znajomość rynku medialnego w branżach technicznych, np. automatyki, energetyki, kolejnictwa, IT.
  • Umiejętność przyswajania technicznych aspektów działania produktów spółki.
  • Znajomość dodatkowych wspierających pracę narzędzi digital marketingu.
  • Znajomość platformy MS365.
  • Znajomość narzędzi graficznych (np. CorelDRAW), obróbki zdjęć i tworzenia materiałów wideo.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów do druku.
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym i zgranym zespole;
  • Merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i pakiet socjalny;
  • Premie zgodnie z regulaminem firmy;
  • Prywatną opiekę medyczną (LUXMED);
  • Pakiet sportowy (MULTISPORT);
  • Nagrodę jubileuszową.

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@elester.com.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.